åldersnoja?

igår (prov!)bakade jag en tårta inför fredagens kalas. hur vuxet är det liksom inte att provbaka? och idag har jag storhandlat för ett par tusen. och nu står det bröd i ugnen.

kanske inte speciellt vuxet för alla, men för mig är det flera vuxenpoäng. vi talar typ tresiffrigt. det är nog mest för att jag fyller år på fredag. t j u g o s e x  år, hujedamej!

och att jag beter mig så vuxet nu, måste ju innebära att jag måste kunna få ett litet återfall lagom till nästa helg? då ska jag nämligen slå klackarna i taket och vara sådär barnsligt full (hu?) med mina gamla högstadieflickor <3


 


Kommentarer
Postat av: thess

2011-03-16 @ 20:44:31
URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: thess

okej. du kanske blir lite gammal men du ser ju inte en dag utöver typ vad är en bra ålder då. 22 är en fin ålder. ja nästa helg. ja kommer ju men vi rings. kram.

2011-03-16 @ 20:45:42
URL: http://sessandolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0